torsdag 2 december 2010

Delad andra plats ;-)

Chokladcupcake med mjölkchokladfrosting och blomma i sugarpaste

Igår avgjordes vinnarna i Bloggpriset 2010 som jag också skrev om här. I den kategori min blogg var nominerad i, Årets temablogg, vann Linn med bloggen Mama´s got the magic - hennes blogg blev även vald till Årets blogg. Stort grattis Linn!

Det känns jättefint att ha få varit med om tävlingen och ha kommit så här långt (och att ha sluppit hålla tacktal), detta hade jag aldrig trott när jag började blogga för snart tre år sedan. Jag vill ännu kopiera in den här kommentaren som någon lämnat i bloggen så gott som direkt efter att vinnarna presenterats, den blev jag verkligen glad över:

Hej Tove!
Synd att Bloggpriset inte gick till dig i år, jag tycker absolut att du borde ha vunnit! Din blogg är helt fantastisk! Men, jag är säker på att det är många som kommer att nominera dig igen nästa år :)