onsdag 8 februari 2012

Blåvita ministjärncupcakes

 
Jag fick ett önskemål om likadana cupcakes som jag gjorde till den här festen men med blåa stjärnor i stället för rosor och vit frosting. Stjärnorna skulle egentligen har varit Davidsstjärnor men det skulle ha varit för småpetigt att göra sådana (jag testade nog!) då det här ändå var fråga om minicupcakes, också nu blev stjärnorna ganska stora då de är utskurna enligt en egen gjord mall, jag har ingen utstickare för sexuddiga stjärnor.

Jag måste ännu visa en närbild av frostingen, hos Pernilla läste jag att hon provat färga frosting vitare och nu provade jag också och den blev faktiskt nästan kritvit, mot att annars vara lite gulaktig. Liksom Pernilla använde jag denna färg för att göra frostingen vitare, samma färg som jag också använder för att göra marsipan vitare.